RIBUAN ANAK MUDA KUANTAN BANJIRI LOKASI YANG 'DIJUAL' KEPADA CHINA



TUN MAHATHIR AKUI SILAP TUDUH DATO SERI NAJIB JUAL KEDAULATAN NEGARA DAN PROJEK DENGAN CHINA DITERUSKAN

Berduyun-duyun anak muda dari seluruh negara datang ke Qinzhou Park, Kuantan untuk peluang pekerjaan.

Dulu projek ini dikatakan menjual kedaulatan negara. Sekarang mengaku ianya taktik raih undi untuk pilihanraya!

Padan muka rakyat kena tipu!

Macam mana lah saya nak terangkan kepada rakyat supaya mereka faham kenapa saya katakan saya tidak lagi boleh menyokong Tun Mahathir?

Tetapi orang Melayu ni kurang cerdik mindanya. Maaf saya cakap. Tapi terima lah kenyataan ini. Mereka taksub kepada orang yang membina bangunan berkembar tertinggi di dunia. Tapi hari ni pembina nya sendiri akan jual kedaulatan negara dengan mengapungkan Petronas.

Kalau dah tumbang kerajaan Melayu, dan sekarang baru nak siasat maknanya selama ni UMNO tumbang tu sia-sia lah. Tiada bukti penyelewengan pun. Semuanya cakap-cakap kosong.

Sperma pun boleh terbang masuk bontot orang zaman sekarang ni. Jadi, gunakan lah petunjuk itu untuk mengesan plot drama tamil ini.

Rakyat sudah memilih. Terpaksa lah saya cakap anda tidak cerdik. Marah lah saya. Bukan saya yang tolong undi untuk anda. Anda yang undi sendiri.

Anina Saadudin
EMPIRICAL MALAYSIA

#EmpiricalWatch

Image may contain: sky, house and outdoor
Image may contain: 2 people, people standing and crowd
Image may contain: 1 person
Image may contain: one or more people, people standing, crowd, basketball court, sky and outdoor
Image may contain: car and outdoor
Image may contain: car and outdoor
Image may contain: outdoor
Share:

No comments:

Post a Comment


Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Categories

Blog Menarik