AKSI AZMIN ALI PANCUT DALAM BAS !!! [DEWASA SAHAJA]


Azmin Ali oh Azmin Ali... Ingat Azmin ingat Ice Cream.. Ingatkah kita dengan isu ice cream dulu? Oh itu isu lama masa dia belum jadi Menteri Besar.. Azmin ni memang 'Real Politician' sebab dia boleh buat dek je isu tu sampailah orang lupa dan malas nak sebut dah..

Kali ni kita bukan nak cerita pasal isu panas ke apa.. Tapi ada juga lah kaitannya dengan tajuk 'PANCUT DALAM BAS' tu.. Walaupun istilah yang lebih tepat adalah 'Sembur'..
Apa ingat saya tak reti bahasa Melayu ke? Hahaha..


Nahh! Aksi Azmin Pacut / Sembur dalam bas.. Apa yang pelik dalam gambar ni? Disebabkan dia terlalu sangat nak jadi macam Jokowi (hakikatnya tak setanding lansung) macam-macam aksi lakonan lah yang dia buat.. Jadi tak jadi lakonan tu perkara no2 yang penting kena tunjuk dekat rakyat yang kononnya dia rajin kerja sampai tahap masuk dalam longkang. Kikiki...

 Aksi konon rajin Azmin ni jadi bahan 'Troll' pengguna laman sosial terutamanya Facebook.
Ini antara posting Facebook yang mampu buat saya tersengeh macam kerang rebus.

Posting dari Facebook: Aznil Hisham (CLICK)
1- 98% pencegahan demam denggi/ pembiakan nyamuk adalah dengan menjaga kebersihan alam sekitar / air bertakung. Bukan dengan Resect.

2- Jarang2 sangat ada air bertakung dalam bas. Kalau ada pun, jarang2 sgt ada jentik2. Kalau ada jentik2 dlm bas, itu dah cukup pelik. Maka nyamuk jarang2 ada dlm bas.

3- Kalau nyamuk ada dlm bas pun, depa suka tempat yg gelap seperti bawah kerusi. Yg hang pi sembuq kat lampu tu kenapa? Itu sebab bila org mai fogging, depa fogging dlm2 longkang & tempat2 tersembunyi. Tak pernah depa fogging lampu jalan.

Itu bukan bunuh nyamuk. Itu nak bunuh kalkatu.

Azmin dah salah kempen ni..

Dari A sampai Z : Epic Fail




Ini pula petikan ayat dari Blogger Sangkakalajari9 (CLICK)

Apa le nasib rakyat Selangor dapat Menteri Besar dengan exco yang macam ni, nak kata bangang jawatan tinggi sebagai pemimpin negeri, tak kata bangang, nampak sangat kebodohannya pulak.
Jom kita tengok pula statistik terkumpul dari Januari sampai 6 Februari 2014. Negeri Selangor menjuarai kedudukan liga denggi seluruh Malaysia. Bangga kan?
Cerita penuh pasal masalah Denggi, Sampah, Banjir ada dalam blog ni TunFaisal[dot]com (CLICK)

Share:

No comments:

Post a Comment


Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Categories

Blog Menarik