[VIDEO] CHEGUBARD TAMPAR AZMIN ALI !!! [GANAS]


Rumah PKR bergoncang sekali lagi apabila Badrul Hisham Shaharin muncul dalam sidang media menghentam menteri besar Selangor yang baru iaitu Azmin Ali.

Sebelum ini Badrul yang lebih dikenali dengan gelaran Chegubard membongkarkan terdapat unsur RASUAH di dalam PEMILIHAN PKR yang melibatkan Azmin Ali dalam pertandingan merebut jawatan Timbalan Presiden PKR julai lepas.

Chegubard mendesak PKR untuk siasat dan ambil tindakan segera terhadap calon Timbalan Presiden PKR Azmin Ali kerana didakwa MERASUAH Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP). Tapi sampai hari ini lansung TIADA TINDAKAN diambil PKR kepada Azmin Ali walaupun laporan yang diberi lengkap bersama bukti. Beratus laporan dibuat terhadap Azmin tapi lansung tiada tindakan dibuat. Tonton Video dibawah..



Siapa tak kenal dengan PKR? Parti yang sarat dengan rasuah,salahguna kuasa dan kepincangan disetiap peringkat. Silatnya mudah saja, apabila PKR terpalit isu RASUAH dan SALAHGUNA KUASA mereka akan menyalahkan UMNO.

Didalam ceramah-ceramah mereka tidak lekang dari tuduhan dan FITNAH mengatakan UMNO ini parti rasuah,kroni dan sebagainya. Ini antara propaganda JAHAT PKR ajaran Anwar Ibrahim untuk menutup pekong mereka sendiri.

Halakan kesalahan sendiri kepada orang lain berulang-ulang kali sehingga rakyat akan lupa betapa jijik dan jahatnya PKR yang menjadikan unsur RASUAH sebagai makanan HALAL kepada mereka.

Jadi apa lagi yang penyokong dan MACAI Azmin Ali nak banggakan selepas dia dilantik menjadi Menteri Besar Selangor?Aksi masuk longkang, masuk tong sampah yang kononnya macam Presiden Indonesia Jokowi? Menang timbalan Presiden PKR pun dengan RASUAH.

[BERITA] Azmin Ali Jangan Tiru Jokowi - CLICK

Tiada apa pembaharuan yang dia lakukan kepada Selangor selain dari meneruskan apa yang telah dibuat menteri besar lama.


Ini bermakna rakyat Selangor sekarang punya menteri besar KAKI RASUAH yang merampas kuasa selepas melakukan KEZALIMAN terhadap menteri besar yang lama.

Fikir-fikirkan wahai Anak Selangor.. Salamzzz...
Share:

No comments:

Post a Comment


Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Categories

Blog Menarik