AKSI AZMIN ALI DAN LANDO TURAP JALAN DI SHAH ALAM !


Selangor amat beruntung kerana dapat seorang menteri besar yang amat prihatin kepada masalah rakyat. Terutamanya rakyat Shah Alam kerana MB anda bakal beraksi sebagai penurap jalan dikawasan anda.

Beritahu saja dimana lokasi jalan berlubang, dengan pantas Azmin Kowi akan sampai selesaikan masalah anda. Dalam masa yang sama anda juga perlu berdoa agar masih panjang umur untuk lihat aksi MB Kesayangan rakyat Selangor beraksi turap jalan. (Makan dalam)

Masalah jalan berlubang di Selangor ni bukan benda baru jadi semalam. Bila disoal mereka akan donggakkan kepala kata itu adalah jalan persekutuan kerajaan negeri taknak campur. Mungkin itu adalah jawapan yang paling tepat untuk sebuah kerajaan yang 'Mempedulikan Rakyat'

Jalan berlubang bunyinya macam perkara remeh je. Tak macam kisah banjir,tanah runtuh atau bencana alam yang lain. Tapi itu cukup untuk jadi risiko kemalangan malah kematian.
Adakah Azmin Ali rela tengok berita kematian kerana kemalangan yang berpunca dari jalan berlubang?


Laporan berita dibawah dipetik dari Sinar Harian.19 Januari 2015.

Tak sanggup lagi lalu lopak maut

SHAH ALAM - "Saya terpaksa 'terbang' tiap kali nak elak lubang-lubang di sini." Itu antara reaksi pengguna jalan raya di Seksyen 15 di sini.

Seorang pekerja swasta, Mohd Farizwan Hassan, 18, berkata, selain risaukan keselamatan diri, dia terpaksa berdepan masalah tayar pancit yang kerap setiap kali terlanggar lopak.

“Nyawa kami ibarat di hujung tanduk, bajet pun tak cukup sebab selalu kena baiki motosikal,” katanya,

Reaksi sama turut dilahirkan seorang pemandu teksi, Omar Hussin, 60.

Pengalamannya melalui jalan di sepanjang Seksyen 15 memang menyukarkan malah terpaksa keluar duit lebih untuk baiki kenderaan.

“Bayangkan rezeki tak banyak mana, terpaksa pula bayar kos selenggara teksi. Pihak berkuasa tempatan kena segara baiki jalan, takkanlah nak tunggu ada kematian baru nak bertindak,” katanya.

Seorang pemandu lori, Mohd Asfan Azman, 35, berkata, dia yang kerap melalui jalan itu terpaksa mengelak berpuluh lubang untuk memastikan barangan dibawa tidak rosak.

“Bila terpaksa bawa dalam keadaan macam tu, boleh bahayakan orang lain juga. Tapi saya tak ada pilihan.

“Lori yang saya bawa lori syarikat, kalau selalu nak kena baiki melibatkan kos yang banyak juga. Saya harap sangatlah masalah jalan berlopak ni dibaiki segera,” katanya.

Baca - AZMIN ALI BERPERANG (CLICK)
Baca - AZMIN ALI MENZALIMI RAKYAT SELANGOR (CLICK)
Share:

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    ReplyDelete


Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Categories

Blog Menarik