Dokumen Rahsia Bukti UMNO Tolak Hudud !!!


Dokumen rahsia yang berusia 22 tahun akhirnya didedahkan.








Ya, memang UMNO tolak Hudud tetapi penolakan itu datang dari Anwar Ibrahim yang pada ketika itu antara ahli Majlis Tertinggi parti. Dan dia tidak menghadirkan diri dalam mesyuarat yang antaranya membincangkan tentang undang-undang Hudud. Kenapa dia tak hadir?

Apa yang UMNO bincangkan tentang Hudud?

Rujuk muka surat 4, 2.2



"UMNO akan menyokong sekiranya parti lawan (PAS) mengemukakan cadangan pindaan Perlembagaan di Parliment untuk melaksanakan Hukum Hudud."


Ini jelas menunjukkan Hudud ada dibincangkan dan hanya menunggu pihak PAS membawa usul itu ke dalam Parlimen untuk dibahas dan membuat pindaan Perlembagaan.

Kita tinggalkan sebentar kisah 1992, kita lihat pula apa pendirian terbaru Anwar Ibrahim dalam isu Hudud yang menjadi antara modal Politik utama pihak pembangkang menghentam UMNO.


Berdasarkan artikel dari Media Utama pembangkang (MalaysiaKini) kita dapat lihat wajah sebenar Anwar yang sememangnya menolak Hudud dari dulu sehingga kini. Tapi kena UMNO yang sering dituduh dan diFitnah menolak Hudud?

Sudah sampai masanya PAS mengkaji semula hubungan mereka dengan Anwar Ibrahim,
dan PAS perlu sedar yang hanya dengan penyatuan bersama UMNO sahaja agenda Hudud ini akan terlaksana.

Ini dapat dibuktikan dengan persetujuan UMNO melalui Pengerusi Badan Perhubungan Negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed dalam satu sidang media telah berkata bahawa beliau dan juga UMNO telah sepakat untuk menyokong tindakan kerajaan Kelantan untuk melaksanakan hudud di negeri ini.
Artikel Penuh [BLOG]

Cukup lah PAS, cukup lah kalian dipergunakan demi perjuangan Anwar mahu capai cita-citanya menjadi Perdana Menteri.
Share:

No comments:

Post a Comment


Popular Posts

Recent Posts

Powered by Blogger.

Blog Archive

Categories

Blog Menarik

Blog Archive